Les associacions són ens propis de participació

La participació és un dels pilars sobre els quals es fonamenta la idea de democràcia i és també un dels criteris a través dels quals els ciutadans jutgen l'acció dels seus governs.

Des d'aquesta web continuem potenciant i treballant en la promoció i desenvolupament de la democràcia participativa.

Així doncs, els objectius d'aquesta web són que les associacions del poble tinguen un espai amb la seua informació, ja que són l'expressió col·lectiva del compromís dels ciutadans i tenen un paper molt rellevant. Així mateix, la web conté informació de tots els processos participatius que s'inicien. Aquests processos són eines de participació que serveixen perquè tant la ciutadania com les associacions participen en els assumptes públics.

Imagen;

VOLS FORMAR UNA ASSOCIACIÓ?

Consulta els serveis i informació de les associacions

NOTÍCIES

Consulta les notícies de totes les associacions

Sot de Chera estrena nuevo portal para asociaciones, gremios o colectivos.

divendres, 11 de febrer de 2022

Un portal web pensado por y para las asociaciones.

LOCALITZA LA TEUA ASSOCIACIÓ

Cerca i troba totes les associacions del municipi

Carregant dades...

Consulta el calendari per a consultar els esdeveniments de la teua associació